مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا میدانید قدرتمند ترین گوشی سال 2015 کدام موبایل است

سال 2015 گوشی های زیادی به بازار ارائه شدند . اما آیا میدانید قدرتمند ترین آنها کدامند ؟ آیا میدانید در تمامی این بنچ مارک ها برترین گوشی کدام بود و دلیل قوی بودن آن چیست ؟ پس در این مطلب اختصاصی iapplecenter با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که بهرین گوشی سال 2015 اپل آیفون s6 بوده است.


آیفون 6 اس


آخرین سری از آیفون‎های شرکت اپل ثابت کرده‌اند که اگر موبایل سیستم عامل مناسبی داشته باشد، برای موفق بودن نیازی به پردازنده‎ی 8 هسته‌ای و میزان رم بالا ندارد. آیفون 6s و 6s پلاس با وجود اینکه روی کاغذ رقبای زیادی دارند؛ اما با فاصله‎ی زیادی از سایر قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند سال 2015 قرار گرفته‌اند.


با تکیه بر پردازنده‎های دو هسته‎ای A9 با سرعت 1.85 گیگاهرتز و میزان رم 2 گیگابایتی، کمی خنده‌دار است که آیفون 6S توانسته در رقابت با گوشی‎هایی مثل گلکسی نوت 5 با چیپ‎های 8 هسته‎ای Exynos 7420 که دارای سرعت 2.1 گیگاهرتز هستند و میزان 4 گیگابایت رم پیشتاز باشد.

آیفون 6 اس قدرتمندترین گوشی سال 2015


اما گویا هیچکدام از این‎ها مهم نیست، زیرا کارآیی اندروید از نظر منابع، حتی نزدیک به سیستم‎عامل iOS نیز نمی‎باشد. شما می‎توانید نظراتی مخالف این موضوع داشته باشید که می‎دانم در نظرات خود، استدلال‎های مختلفی را مطرح خواهید کرد اما چیزی که در اینجا آمده توسط گزارش AnTuTu ثابت شده است.


آیفون 6S با کسب امتیاز 132620، نه تنها از رقبای خود جلو زده بلکه مقام آن نیز برای رقبا دست‎نیافتنی است. این اطلاعات از طریق گزارش‎های رتبه‌بندی بر ‌اساس پرفورمنس یا Performance Ranking Report که توسط کارشناسان AnTuTu در سال 2015 تعیین شده به دست آمده است. در سال‎های گذشته، این گزارش تنها گوشی‎های اندروید را شامل می‎شد، اما در ورژن AnTuTu 6.0 این داده‎ها، گوشی‎های آیفون نیز افزوده شده‎اند و این رقابت را تحت‎تاثیر زیادی قرار داده‎اند.

گلکسی نوت 5، در اکثر بازارهای جهانی مهم‎ترین رقیب iPhone 6s Plus محسوب می‎شود، در حالیکه در این رتبه‎بندی با کسب 83362 امتیاز چهارم است. همچنین محصول دیگر سامسونگ یعنی +Galaxy S6 edge نیز با 82087 امتیاز پنجم است.


حتی آیفون 6 که سال 2014 عرضه شد و پردازنده‌ی قدیمی A8 را داشت و رم آن نیز 1 گیگابایت بود و این خیلی جالب است، از بسیاری از گوشی‎های اندرویدی که سال 2015 عرضه شدند شامل Nexus 6P و OnePlus 2 بهتر است.


آی اپل سنتر گفته است که: “طبق این رتبه‌بندی‌ها می‎توان گفت که هنوز شکاف بزرگی بین اندروید و آی او اس وجود دارد.


البته کارشناسان Benchmarks تمامی گوشی‌ها را بررسی نکرده‎اند. هرچند آخرین نسل اپل آیفون در رتبه‎بندی‎های AnTuTu پیشتاز است اما احتمالا شما هم مثل من به این موضوع اعتقاد دارید که از نظر امکانات، تفاوت فاحشی بین آیفون 6s و گلکسی نوت 5 وجود ندارد.


اما این موضوع نشان می‎دهد که دستگاه‎های اپل، موفق‎تر از آنچه که روی کاغذ آمده، می‌باشند. برایتان جالب بود ؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده