مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 شخصیت مشهوری که اصلا از تلفن همراه استفاده نمیکنند

برخی از افراز مشهور و سرشناس اصلا از گوشی های همراه مثل آیفون اپل استفاده نمیکنند یعنی از تمامی خدمات اپ استور برنامه ها و اپ های دیگر بی نیاز هستند . در این مطلب از آی اپل سنتر این شخصیت ها را به شما معرفی میکنیم و میگوییم که دقیق چرا اینها از تلفن همراه استفاده نمیکنند و برای جایگزین کردن آن چه کاری را انجام میدهند پس با iapplecenter همراه باشید :


تام کروز اولین فرد است


شایعه شده است که تام کروز (Tom Cruise) آیفون یا اصلاگوشی همراه ندارد و چنین چیزی ربطی به درگیری او با مکتب ساینتولوژی دارد. به هرحال، او می‎داند که چقدر شنودکردن تماس‎های تلفنی و گوشی همراه آسان است چون گفته می‎شود از کلیسا خواسته بوده است که چنین کاری را با nicole kidman انجام دهد. کتی حتی مجبور به استفاده از یک گوشی همراه دور انداختنی الکی و ارزان shop.iapplecenter (گوشی‎های بسیار ارزانی که برای استفاده‎ی موقتی ساخته می‎شوند) شد تا بتواند کارهای لازم برای خلاصی یافتن از دست تام در حین طلاق را انجام دهد. 


سارا جسیکا پارکر را میشناسید ؟ 


عدم استفاده ی او جالب است . چون ترس دارد که صندوق پیام‎های صوتی او پر شوند. او می‎گوید که می‎توانسته‎ است از میان ایمیل یا تماس‎های تلفنی به یکی متعهد باشد Apple ID، و ایمیل را انتخاب کرده است. او همچنین به این دلیل از ایمیل خوشش می‎آید که به سادگی می‎تواند با گوشی بلک‎بری خود ایمیل را بررسی میکند، ولی نگران این است که پیام‎های تلفنی در یک صندوق پیام‎های صوتیِ پُر گم شوند.سارا همچنین با افراد از طریق email ارتباط برقرار می‎کند و این راه برقراری ارتباط را علاقه دارد.


اپل آیدی - Apple ID


التون جون نابغه موسیقی


این فرد ممکن است یکی از نوابغ دنیای موزیک باشد، ولی نظیر اکثر نوابغ، او اندکی دیوانه هم است.خیلی عجیب نیست برای شما اپل بازها ؟ او مخالف استفاده از تکنولوژی است، تا این اندازه که او موافق خاموشی جهانی اینترنت است! گیفت کارت اپل اگر فکر می‎کنید که یک روز بدون اینترنت ممکن است آنقدر بد و بد شانس هاها او اشاره می‎کند که ۵ سالی می‎شود از اینترنت استفاده نمی‎کند! افزون بر این او دارای گوشی همراه هوشمند نیست و بعید است اصلاً از آن‎ها استفاده کرده باشد .


آیتونز گیفت کارت - آی اپل سنتر


برایان آدامز موسیقیدان سبک پیانو اپل آیدی


گفته می‎شود گوشی همراه خود را به داخل اقیانوس انداخته است چون نگران عواقبی است که استفاده از آن بر روی سلامتش دارد. نگرانی‎های او هیچ ربطی به اعتیاد به گوشی یا رسانه‎ی اجتماعی مثل facebook , Twitter نداشته است، ولی این ترس در وجود او به چشم می‎خورد که گوشی‎های همراه واقعاً می‎توانند باعث بُروز سرطان شوند. او سرانجام یک گوشی جدید تهیه کرده است، ولی واقعاً سعی می‎کند تا جای ممکن استفاده از آن را برای خودش محدود کند.


اخيرا تعدادي از سايت ها اقدام به فروش محصولات غير قانون با کارت هاي اعتباري دزدي و حساب بانکي جعلي خريداري شده اند و موجب بسته شدن اپل آیدی ميشوند. قيمت کارت ها در اين سايت ها بعضا حتی از قيمت دلار اسکناس نيز ارزان تر است!! همانطور که ميدانيد همچين چيزي ممکن نيست. پس گول قيمت هاي پايين و کاذب اين سايت ها را نخوريد و به خاطر کمي اختلاف قيمت پول خود را دور نريزيد زیرا در صورت بسته شدن اکانت تمامی اطلاعات و بازی های از دست خواهد رفت . سعی کنید خریدتان از يک سايت امن و مطمئن و با قیمت معقول انجام شود.

کلش آف کلنز جم خريد کنيد.لازم به ذکر است که قبل از خريد کارت شما بايد يک Apple ID نيز داشته باشيد و با اين دو براحتي قادر بود در داخل بازي clash of clans جم خريداري کرده و مزرعه و کارگران خود را آپديت کنيد. با کارتهای ما در دستگاه های آیفون یا آیپد شما دیگر محدوديتي در خريد جم وجود ندارد. محصول خريداري شده بلافاصله پس از تحويل به صورت آني تحويل ميگردد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده